vineri, 11 noiembrie 2011

                                              ♥♥♥ 
  Singura prietenie de pret...este cea care s-a nascut fara motiv...
Se pare ca a vorbi despre "prietenie" nu este un subiect atit de usor pentru mine decit credeam initial.Nu e vorba de un  subiect sensibil,ci pur si simplu,e vorba de prieteni care au un rol important pentru mine si carora nu le pot "arunca" doar simple vorbe in vint....
Acum ceva timp am avut ocazia sa cunosc cele mai dulci fiinte,cele care ma fac in fiecare zi sa zimbesc....Pentru mine sunt de 1000 de ori mai bune si de 1000 de ori mai frumoase.Da,sunt ele > Tany* si  Mary*...Cei drept sunt niste nebunatice...Avem multe lucruri in comun : baietii,hainele,si roz-ul.Vedem viata din acelasii punct de vedere : mare,frumoasa si placuta.Cel mai mult ador la ele chestia ca sunt fetele care imi dau toata atentia lor atunci cind am nevoie.Tany* este si colega mea..da da ,chiar de bancuta)) la ore nu mai putem tacea,vorbim  orice...cum ne imbracam maine si toate micile nebunii.Imi place la ea felul cum zice "Mary",asa un stil mai pe "englezește" )) sa mori de ris :D... . Mary* e tzaca mea ,cu un an mai mare.Cei drept are mai multa experienta de viata)) cu ea poti vorbi orice...e si mai suparacioasa-pentru maxim 5 min.... Ador la ea zimbetul,e de milioane...Cu putina seriozitate consider ca suntem facute una pentru alta:*:*
 Avem multe-multe petrecute impreuna,sunt clipe frumoase si unice.Sis-urile ^ mele,declar oficial ca va iubesc!

                                                                                                                 Mi.♥                                       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu