miercuri, 2 noiembrie 2011

Azi sunt fericita! ♥

Sunt fericita pentru ca respir, vad, aud, ma bucur de frumusetea din jur.
Sunt fericita pentru ca pot dansa ori de cate ori simt nevoia si pot canta oricand vreau asta... si daca n-am voce, ce? Eu tot ma simt bine cantand...
Sunt fericita pentru ca desi am avut cateva neplaceri, sunt un om sanatos si plin de viata!
Sunt fericita pentru ca desi am pierdut cativa prieteni la care tineam, viata mi-a scos in cale altii mai buni.
Sunt fericita pentru ca am crezut dintotdeauna in dragoste si chiar daca ea m-a dezamagit uneori, mi-a adus cele mai frumoase momente.
Sunt fericita pentru ca parintii mei au stiut cand si cum sa imi zica "Nu" si m-au invatat sa fiu omul care sunt.
Sunt fericita pentru ca ma pot bucura de gesturile marunte, dar pline de afectiune!
         
                                                                                                       Mi.♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu