miercuri, 17 august 2011

Prima si ultima

                                                              Draga tu,
     M-am decis sa-ti scriu...stiind ca nu vei citi (Atitea ginduri imi cuprind mintea...O ploaie  intensa de sute si sute de ginduri mici si mari ma invadeaza pur şi simplu. E atit de greu sa le opresc...Poate chiar vreau sa fiu cuprinsa de acele  amintiri care as vrea sa le traiesc din nou.Te vad, te simt, te aud, te miros cu ochii inchiSi...Imi este dor de acele zile,imi este dor de tn...!M-am pierdut de multe ori in tine,in parfumul tau unic...Nu vreau sa te scot din mine,decit atunci cind te voi privi ca un om simplu,un necunoscut.Permite-mi asta! TE uit.Promit!
    
                                                                                                   Cu drag,
                                                                                                                 Eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu